×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

تاجیکان خراسان و یک آینده خونین!
پایگاه تاجیک میدیا

تاجیکان خراسان و یک آینده خونین !

یادداشت از : پایگاه تاجیک میدیا.

آنچه که در افغانستان / خراسان در حال شدن و رخ دادن است، سوگمندانه ، یک وضعیت بسیار هولناک و خونین خواهد بود.

امریکا و انگلیس و غیره ، بار دیگر کشور ما را به قبایل پشتون می سپارند. اطلاعاتی که ما داریم حکایت از این دارد که توافق اصلی با طالبان خیلی تباهی آور تر از آن چیزی است که به ظاهر اعلان کرده اند.

نقشه طوری است که همه نیرو های مطرح و مهم سیاسی متعلق به قوم پشتون همدست و یکجا شوند، یک نیروی نظامی منظم و مجهز و قوی و بزرگ خالص از پشتون ها ساخته شود. قوت مرکزی و اصلی این نیروی نظامی جنگجویان و تروریستان طالب و گلبدینی و غیره افراطی های پشتون باشند. گفته می شود که همین اکنون در این زمینه کار به شدت جریان دارد.

پس از نوزده سال مقدمه چینی و آماده سازی همه زمینه های لازم، حالا وقت آن رسیده است که با دیگران تصفیه حساب قطعی و نهایی شان را انجام دهند.

با آماده شدن این ارتش خالص پشتونی و رسمیت بخشیدن آنان در چهارچوب دولتی که قرار است بسازند، در نظر دارند که تمامی نشانه های مخالفت و مقاومت و درد سر آفرینی را در سراسر خراسان نابود کنند.

آمادگی اصلی برای راه اندازی یک جنگ خونین و خانمان برانداز است برای سرکوب تاجیکان و دیگرانی که در برابر شان امکان ایستادگی دارند.

تا همین جا ، در نوزده سال گذشته ، به نیرنگ و خدعه و فریبکاری پیش رفتند، اما میدانند که دیگر از این راه و با این شیوه نمی توانند حاکمیت مطلقه تکقومی خویش را بر تمامی خاک خراسان / افغانستان مسلط سازند. چند سال بعدی، سالهای شتاب و شدت و خون و آتش در مناطق غیر پشتون است.

ما تاجیکان خراسان و دیگر مردمان غیر پشتون، هر قدر بگوییم که جنگ نمی خواهیم، اگر کامل تسلیم نشوییم، آنان با جنگ و با زور میخواهند حاکمیت خود را بر مردم ما تحمیل کنند.

واقعیت بسیار تلخ و دردناک این است که آنان از صلح سخن میگویند، شعار صلح میدهند، اما در اصل برای یک جنگ بسیار بزرگ و خونین ضد تاجیکان و دیگران آمادگی های نهایی شان را می گیرند.

شاید مثل هر وقت دیگر، دوستان ما این سخنان را باور نکنند و حتا بالای این حرفها تمسخر نمایند، اما همانگونه که گفته های قبلی ما یکی پی دیگر درست برآمد ، شما خواهید دید که این سخن ما نیز درست میباشد.

ما به همه کسانی که نمیخواهند برده و غلام و نوکر دایمی حاکمیت مطلقه تکقومی پشتونی شوند هشدار می دهیم که مثل سابق خوشخیال نباشند، همه چیز را به تقدیر حواله ندهند. باید از هر نظر و در هر جهت برای یک مقابله خونین و سرنوشت ساز آماده گی بگیرند.

صلح اگر هم باشد، صلح پشتونهاست. تاجیکان و دیگران به ناحق به آن روند ننگین دل نبندند. آن طوری که شما فکر می کنید نیست که طالب دست خالی بیاید و با شما یک دولت مشترک بسازد و حقوق انسانی تان را پای مال نکند و به همه ارزشهای شما احترام بگذارد و عدالت قومی و عدالت اجتماعی را برقرار سازد.

گپ اصلی چیز دیگر است. شما را به ناحق در مسایل دیگری سرگردان و سرگرم می سازند.

با این هم اگر میخواهید در روند صلح پشتونی شرکت کنید و اگر بسیار شوق دارید که برای به قدرت رسیدن طالبان تروریست هرگونه قربانی را قبول کنید، کم از کم برای وقوع یک جنگ احتمالی هم یک مقدار آمادگی بگیرید. شما میگویید که جنگ نشود، اما واقعیت تلخ این است که اگر بیخی تسلیم شان نشویید و غلامی شان را قبول نکنید، بازهم جنگ را بر شما تحمیل می کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.