×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

اشرف غنی احمد زی برنده انتخابات افغانستان اعلام شد!
پایگاه تاجیک میدیا

چنان که آگاهی دارید، کمیسیون مستقل انتخابات افغانستان، اشرف غنی احمدزی را برنده انتخابات مسخره افغانستان اعلام کرد.
برای کسانی که ماهیت حاکمیت کنونی افغانستان و حمایتگران خارجی اش را می شناسند، این مساله از پیش روشن بود که نتیجه همینگونه خواهد شد.
انتخابات افغانستان یک نمایش به راستی مسخره بوده است که رای میلیونها انسان ساده دل و فریب خورده ، باز دیگر به هدر داده شد و زیر پا گردید.
اینکه اشرف غنی احمد زی یک انسان مزدور و فروخته شده است و برای باداران خارجی و هدف های شیطانی و فاشیزم قومی خود کار میکند، جای هیچ شک و تردید نیست. ارچند که این شخص قطعا هیچ ریشه ای در میان مردم افغانستان ندارد، اینک برای دور دوم بالای گرده های مردم افغانستان سوار می شود.
اما اصل بدبختی مردم خراسان/ افغانستان این است که در برابر اشرف غنی وطنفروش، به یک سراب واقعی سیاسی دلبستند و برای بار سوم به دنبال کسی صف کشیدند که بار بار آنان را در بازار سیاست به حراج گذاشت و به رایگان فروخت.
همگان شاهد خواهند بود که اشرف غنی باز هم رییس جمهور افغانستان میشود و داکتر عبدالله جز چند چوسناله های تکراری دیگر حرف و سخنی برای گفتن نخواهد داشت. باور داشته باشید که هیچ عمل و حرکت دلیرانه و حق طلبانه به معنی واقعی آن از داکتر عبدالله و همبزمانش سرنخواهد زد.
شاید ماموریت اصلی داکتر عبدالله این است که فرصت سوزی کند، اعتراضات مردم را مدیریت نماید و جلو هرگونه واکنش رژیم برانداز مردم را بگیرد. داکتر عبدالله تابع فرمان امریکاست و توان و اراده سرکشی و نافرمانی را ندارد.
همان که میگفتند آزموده را آزمودن خطاست، به راستی هم که خطاست و بسیار خطای بزرگ و جبران ناپذیر!‌

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.