×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

به بازوی راست احمد مسعود، علی میثم نظری!
عمر راوی تاجیک

سخنی به علی میثم نظری!
نبشته از : عمر راوی تاجیک.
بازوی راست احمد مسعود، یکی از استوانه های اساسی جنبش آزادی بخش ما، مسوول روابط خارجی جبهه مقاومت ملی، مردی استوار، متین، دانشمند، نظریه پرداز و متعهد به والاترین اندیشه ها و آرمان های مردمی و تمدنی. سالهاست که در پهلوی رهبر جوان بزرگمنش احمد مسعود قهرمان ایستاده است و همراه با او می رزمد. آقای علی میثم نظری در کنار آمرصاحب احمد مسعود از جمله بنیانگذاران حرکتی است که بعدها در تاریخ پانزده اگوست مقاومت ملی را برپا کردند. آقای نظری آیینه تمام نمای پاکیزه گی، اخلاق نیکو، شرافتمندی و ایستادگی بر سر پیمان است.
نقش آقای علی میثم نظری در پیشبرد کارزار های سیاسی و فکری جبهه مقاومت بسیار بزرگ و چشمگیر می باشد. پیروزی های پی در پی آقای نظری در حوزه کار مبارزاتی اش باعث شده است که یک عده آدمک های عقده ای، حسود، موذی و بی وجدان برای تخریب وی دست آستین بر زنند و ترور شخصیت کنند.
من از جایگاه یک فرد آزادیخواه، یک همتبار و همرزم، به آقای نظری عزیز از قول صوفی عشقری می گویم که :
گرفتی چون پی مجنون ز رسوایی مترس ای دل
که دایم سنگ طفلان بر سر دیوانه می ریزد
در راه آزادی رفتن، در راه عدالت قدم زدن، در راه ساختن یک جامعه آبرومند انسانی گام نهادن، همیشه دشمن را، آدمهای پست و ذلیل و شرف باخته را در برابر انسان قرار می دهد. انسان آزاده همیشه آماج تیر ملامت و تهمت و ترور خودفروشان و هرزه درایان و دون مایگان قرار میگیرد. اما همیشه سرافرازی و محبوبیت و پیروزی از آن آزادگان است. شما آقای نظری گرامی همیشه سربلند، همیشه پیروزمند، همیشه درخشنده می مانید. شما در قلب ملت جای دارید. پاس همه ایثارگری و جان فشانی های خالصانه و پاکبازانه شما را مردم عزیزما میدانند. شما از بهترین های سرزمین مایید. شما یکی از مبارزان افتخار آفرین مایید. پاینده باشید. دشمنان و بدخواهان تان سرافکنده و سرنگون باد.