×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

عبدالحمید خراسانی، ناحق شده زندانی
پایگاه تاجیک میدیا

عبدالحمید خراسانی، ناحق شده زندانی
پیام از : پایگاه تاجیک میدیا.
تاجیک های خراسان / افغانستان در شرایط بسیار دشوار به سر می برند . تصفیه تاجیکان از تمام ارگان های قدرت ، به شدت جریان دارد. فاشیست های پشتون تنها یک تعداد از تاجیک های تسلیم شده و مزدورمنش را به شکل تزیینی و نمایشی و بدون هیچ صلاحیت و قدرت در کنار خود نگهداشته اند، اما دیگر همه تاجیک ها را از همه جاها رانده اند. دولت کنونی افغانستان، یک دولت مطلق دست نشانده ، کاملن مزدور و خالص پشتونی است.

یکی از برنامه های جدی فاشیست های پشتون در افغانستان این است که تاجیک های پیشتاز، تاجیک های دلیر، تاجیک های پرشور و مبارز و تسلیم ناپذیر را به شیوه های گوناگون و به بهانه های مختلف از میان ببرند و درد سر خود را کم سازند.

یکی از جوانان دلاور تاجیک که زیر تیغ نامردی و شقاوت فاشیست های افغان و کاسه لیسان شان قرار گرفته است فرمانده عبدالحمید خراسانی می باشد.

عبدالحمید خراسانی یک جوان بسیار فعال و یک فرد ضد استبداد و دیکتاتوری فاشیستهای افغان بود. برای عدالت مبارزه می کرد و تسلیم زورگویان نمی شد. خراسانی ، رییس یک نهاد سیاسی به نام « نهضت اسلامی مقاومت»‌بود که به صورت قانونی فعالیت داشت. در چند سال اخیر، نام عبدالحمید خراسانی بر سر زبانها بود و شهرت و محبوبیتش روز به روز افزون تر می شد.

دولت پوشالی و ضد مردمی افغانستان که عبدالحمید خراسانی را به مثابه یک خارچشم و مزاحم خویش می دید، چندین بار برای گرفتاری اش نیروهای خاص را فرستاد ، اما موفق به گرفتاری اش نشدند. سر انجام به اثر خیانت چند تن از کاسه لیسان فاشیزم افغانی، عبدالحمید خراسانی به دام دولت فاسد کابل افتاد و زندانی شد.

پس از چندین ماه شکنجه و تهدید و فشار،‌ پس از کوشش های بسیار، دولت قادر نشد که هیچ جرمی را بالای عبدالحمید خراسانی ثابت سازد . سر انجام او را به خاطر پوشیدن لباس پلنگی و به خاطریکه سابق یک میل سلاح را برای حفاظت خویش نگهداری میکرد، به پنج سال زندان محکوم کرد.

در افغانستانی که دولت دزدان چراغ بدست و مافیایی های جنایتکار حاکم است. در افغانستانی که رییس جمهورش تحمیلی، تقلبی و غرق در فساد است. در افغانستانی که فرد فرد قوم پشتون تفنگ و توپک به شانه دارند. در افغانستانی که جنایتکاران مافیایی هر کدام شان دهها بادیگارد و صد ها نفر مسلح دارند. در افغانستانی که قانون جنگل مسلط می باشد. در افغانستانی که تروریست های انتحاری و انفجاری را گروه گروه میگیرند و دسته دسته با عزت و احترام رها می کنند، در همین افغانستان، عبدالحمید خراسانی را به خاطر پوشیدن لباس پلنگی، پنج سال زندانی می سازند !

عبدالحمید خراسانی چون تاجیک است، چون یک انسان مبارز و عدالتخواه است، چون بر ضد فاشیزم افغانی مبارزه میکرد، به ناحق و بی هیچ جرمی به زندان افتاده است.

ما دست اندر کاران پایگاه تاجیک میدیا یکبار دیگر این ظلم آشکار دولت فاشیستی و پوشالی کابل را به شدت محکوم می کنیم و رهایی فوری و بدون قید و شرط عبدالحمید خراسانی را می خواهیم.

همه تاجیک های خراسان / افغانستان وظیفه ایمانی و وجدانی دارند که در قسمت زندانی شدن آقای عبدالحمید خراسانی بی تفاوت و بی توجه نباشند و به هر شکل و از هر طریقی که می توانند برای رهایی اش کوشش نمایند.

پاینده باد ملت گرامی تاجیک

پایگاه تاجیک میدیا
۳۰ جدی ( دیماه ) ۱۳۹۸
۲۰ جنوری ۲۰۲۰

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.