×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

ماه تابان و شماری از ستاره گان از آسمان آزادیخواهی فرو غلتیدند!

آزادیخواهی هرگز یک راه و رسم آسان نبوده است. ایثارگری و جانبازی میخواهد، سر به کف نهادن می خواهد.  راهی نیست که هر کس بتواند آن را بپیماید. آزادگان از سرشت خاص اند. تاج سر جامعه انسانی. ماندگاران، انسان های جاویدانی. کسی چون شهید احمد شاه مسعود خراسانی (رح) .

از شاگردان، از رهروران، از ادامه دهندگان راه شهید احمد شاه مسعود(رح)، یکی هم فرمانده خیره خواه اندرابی، همین ماه درخشان آزادیخواهی بود که دو روز پیش در جریان یک نبرد نابرابر و شدید و چند روزه سر انجام با سربلندی و شهامت و قهرمانی با شمار بیست نفر از همسنگران خویش به شهادت رسید. ماه تابان آزادیخواهی با شماری از ستارگان روشن از آسمان تیره خراسان فروغلتید و هزاران هزار انسان با وجدان را در ماتم نشاند.

ما دست اندرکاران پایگاه تاجیک میدیا ، شهادت فرمانده خیرخواه اندرابی و یاران و همسنگرانش را به تمام ملت تاجیک، به مردم گرامی اندراب، به مقاومتگران جبهه مقاومت ملی، به جناب احمد مسعود رهبر مقاومت و به انسان های شریف و آزاده ای خراسان تسلیت می گوییم. برای شهدای سرافراز بهشت برین و برای بازماندگان شان صبر جمیل تمنا داریم.

ما اطمینان کامل داریم که خون این بزرگمردان به هدر نرفته است و انتقام شان از دشمنان بی مروت و بی آزرم گرفته خواهد شد. ملت ما هرگز و به هیچ صورت قاتلان تجاوزگر و وحشی ( طالب پشتون و همدستان شان) را نخواهند بخشید. قاتلان وحشی و بی فرهنگ باید بدانند که هزاران دست دیگر برای گرفتن تفنگ به خاک افتاده ای فرمانده خیرخواه و یارانش بلند می گردند. از خون این قهرمانان هزاران قهرمان دیگر زاده می شوند. شکست اهریمنان سیاه اندیش طالبان و همگنان شان حتمی و اجتناب ناپذیر است.

خون قهرمانان ما خط آزادی را ترسیم کرده است. میلیونها تاجیک و غیر پشتون در خط آزادی گام می نهند. میلیونها انسان با شرف از داعیه آزادی خواهی مقاومتگران جبهه مقاومت ملی به رهبری احمد مسعود قهرمان حمایت می کنند.

مردم آزاده خراسان ( افغانستان جعلی) ، مردمان غیر پشتون، به ویژه مردم سلحشور و عدالتخواه تاجیک ، تا رسیدن به آزادی واقعی و نجات کشور از اسارت طالبان وحشی آرام نخواهند نشست. دشمن رفتنی است و ما مردم آزادی خواه به پیروزی می رسیم.

زنده باد مقاومتگران

زنده باد رهبر چوان ما احمد مسعود قهرمان

زنده باد ملت بزرگ تاجیک

روح رفتگان ما شاد. یاد شان همیشه گرامی باد.

پایگاه تاجیک میدیا

۷ جدی ، سال ۱۴۰۱ شمسی

۲۸ دسامبر سال ۲۰۲۲ میلادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.