×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

دبیرکل «کانون پاسداران فرهنگ تاجیک» درگذشت.
پایگاه تاجیک میدیا

پیام تسلیت پایگاه تاجیک میدیا به مناسبت درگذشت
مهندس نور محمد خرمی (باختریان) دبیر کل «کانون پاسداران فرهنگ تاجیک».

سوگمندانه آگاهی یافتیم که کدبان نورمحمدخرمی یکی از پیشگامان عدالتخواهی تاجیکان خراسان (افغانستان) جهان فانی را بدرود گفته است. انا لله و انا الیه راجعون.

مهندس نور محمد خرمی باختریان، از چند سال به این سو با بیماری کشنده سرطان در جنگ و ستیز بود و سر انجام در کشور دنمارک در بیمارستان چشم از جهان بست.
روانشاد خرمی باختریان، یک انسان عدالتخواه ، یک تاجیک بسیار آگاه، یک مرد اندیشمند ، یکی از تاجیک اندیشان نخستین، یکی از بهترین تاجیکان جهان بود . سالهای زیاد را برای تامین عدالت و حقوق انسانی و سیاسی تاجیکان خراسان مبارزه کرد. از بنیانگذاران و دبیر کل کانون جهانی پاسداران فرهنگ تاجیک بود.
ما دست اندرکاران پایگاه تاجیک میدیا به همه بازماندگان مرحوم خرمی، به همه یاران و دوستانش، به همه اعضا و هواداران «کانون پاسداران فرهنگ تاجیک» و به همه تاجیکان مبارز خراسان و جهان به خاطر این مرگ جانکاه تسلیت میگوییم. خداوند جناب خرمی را ببخشد و بهشت برین را جایش سازد و برای اعضای خانواده و دوستان و همرزمان ایشان شکیبایی بسیار بدهد.
ما اطمینان داریم که اندیشه های مرحوم خرمی سبز میماند و یارانش برای پاسداری از هویت ، فرهنگ ، نام و ننگ ملت تاجیک مبارزه خویش را ادامه میدهند.
تا شکست کامل استبداد و فاشیزم ، درفش دادخواهی تاجیکان به زمین نمی افتد.
پایگاه تاجیک میدیا
۵ جوزای ۱۳۹۹
۲۵ ماه می ترسایی.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.